23 December 2012

Follower ke- 700

3 comments:
Tasya hepi giler harini. Blog Tasya dah genap 700 pengikut. Baru jer pagi tadi. Oh !! Bestnya !! Dah dapat follower yang ke 700 !! Lagi 300 untuk ke 1000! Alhamdulillah!! Semoga follower ke seribu cepat sampai! Ameen!!

So, Jom Kita Berkenalan Dengan Follower Ke 700 FaraTasya Diary !!!



Itu dia blognya. A simple Pinky Blog !! Sila melawat ke sini --> http://princessdiaryme.blogspot.com/

Jangan lupa tiket masuknya !! Hanya RM50 topup !! Kalau tak bayar, nahas kau masuk penjara pudu. Tasya taknak tolong korang ikat jamin. Menghabiskan duit churpchurp aku jer..

So, sebab dia follower yang ke 700. Tasya nak bagi hadiah !! Hadiah apa? Ouhh !! Just a simple mimple triple present. Header je kot. Terlebih rajin pulak aku nak buat header'header bagai. Sebenarnya malas. Tapi, kena buanglah penyakit M tu. 

Dengan keadaan yang teramat malasnya nak buat header. Tercetuslah ini punya fenomena...


Oh, wow !! Simplenya header itu!! Patutnya kena buat crowded sikit kan?

Takpelahh. Harap tuan tanah blog ini sudi lah nak menerimanya ya!!

Oke, jumpa di follower akan datang !! Sama-sama kita nengok lah ya siapa yang dapat hadiah pula dan hadiah apa pula yang Tasya akan bagi !!!

Till Then,
Bye !!